2012. augusztus 28., kedd

ARTDECO kerámiás körömlakk - első próba

Első bejegyzésként egy körmös posztot hoztam. Már régóta szemezgettem egy még ki nem próbált lakkal itthon. Először nem is tetszett a színe, aztán ahogy minden nap találkozott vele a tekintetem, kíváncsivá tett, mégis hogy mutatna körmön. A márkája ARTDECO, és bár csak egy napja viselem, még mindig gyönyörűen fénylik. Több rétegben került fel, szám szerint kettőben. Bár én mindig próbálom az első rétegnél kellően eloszlatni a lakkot, na de az meg csak akkor sikerül, ha megfelelő az állaga. Nagyon híg, és ez különpontot érdemel nálam, nem tudok nehezen felvihető termékkel dolgozni. A színe is nagyon naturális, de mégsem unalmas vaj- vagy bőrszín. A 6 ml-es üvegcsén feltüntetett pontos megnevezés a Ceramic (Nail Lacquer)-t takarja.
Kíváncsi leszek, mennyire fogja roncsolni a körmömet, mert nekem köztudottan nagyon érzékeny, néhány lakk annyira irritálja, hogy felrétegződik. Mondjuk a kerámiás lakk alatt van egy átlátszó fedőréteg, hogy a lemosás könnyebb legyen, és nem maradjon nyoma. Elsőként használom ezt a módszert, meglátom, mi sül ki belőle.

A képek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése