2012. augusztus 29., szerda

Kontyfánk használata

Szép estét!
A mai nap alkalmával a lányok idei nagy kedvencét, a kontyfánk használatát mutatom be, illetve írom le. A kontyoknak szabálytalan, szabályos, nagy és kicsi fazonja létezik, számos ember viseli, hiszen hatalmas közkedvnek örvend. Én személy szerint először máson láttam, aztán utánakerestem a használatának. A boltban 700 és 1500 forint között ingadozik az ára, én azonban nulla forintért megalkottam magamnak, némi kreativitást közbevetve. Egy fekete, elnyűtt zokni kellett hozzá, semmi több. Az igazság az, hogy én túl nagyot csináltam, és nem tömtem ki eléggé. Bár ez nem nagy hátrány, sokkal stabilabb konytot biztosít egy jobban kitömött darab. A belseje vattából készült, tehát ez még az egyetlen kellék.
Nekem hol sikerül szépen megcsinálni vele a konytot, hol szabálytalanabb, de az az igazság, hogy így is szívesen viselem, hiszen az egy lazább stílust kínál. Nekem alapvetően nehezebb beletömködni a hajam, mert nagyon hosszú,  és ha körültekerem, az elég vastag kört képez maga a hajcsoda köré. Ebből adódóan néha kiáll pár száll haj, vagy nem oszlik el rendesen a párnácskán. Merthogy igen, az az első része a procedúrának. Hullámcsatokkal és hajtűkkel rögzítem, ezt a módszert még kiskoromban tanultam meg elég mélyrehatóan, amikor minden balettórára konty szükségeltetett.
Az első teendő a már említett hajfánkkal, hogy lófarokba kötött hajunkra ráhúzzuk, majd esernyőszerűen eloszlatjuk a hajat. Ezután a maradékot, a lelógó tincseket betömködhetjük alá, vagy szimplán körbetekerhetjük, és hullámcsatokkal rögzíthetjük. Én ajánlom a rögzítést, ugyanis nagy a kockázata annak, hogy idő elteltével szétbomlik vagy szétesik. Nem bonyolult, akár első próbálkozásra elő lehet állítani a tökéletes kontyot.
Fogok készíteni egy kontyfánkos elkészítési posztot, mivel szeretnék csinálni egy kisebb méretű példányt. Megmutatom, hogy kell fabrikálni, megvarrni, előkészületek leírását és folyamatos képillusztrációt is tervezek hozzá.

 A már meglévő, általam készített kontypárna és használatban léte:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése