2012. augusztus 30., csütörtök

Ruhatervezés

Sziasztok!
A mai délutánomat rajzolással kezdtem. Így vásárlás után mindennél jobban élnek bennem a minták, a fazonok, amiket az épp aktuális ruhákon látok. Még nem tombol ugyan, de könnyen azt mondhatnánk, javában tart az őszi-téli szezon. Először is a csizmák jelenlétén néztem nagyot, később viszont már szinte természetessé vált a pulóverek, blézerek és hosszúgatyák látványa.
Láttam néhány olyan darabot is, aminél tudtam, hogy na én ezt lerajzolom, ha hazaérek. Plusz már alapból a fejemben volt egy ruhaösszeállítás.
Kezdem a legrégebbivel, de ezt már tavaly vagy azelőtt terveztem, a színei tulajdonképpen nem is felenek meg a mostani divatnak. Viszont akármikor pillantok rá, engem még mindig megfog, leginkább a szabásvonala. Tehát egyáltalán nem őszi darab, de úgy éreztem, meg kell mutatnom. Ami ugyan még nincs megszabva, de egyszer majd csak meg lesz :D

A második egy nem éppen jól sikerült darab, de az elképzelést meg kellett valósítanom. Nos, sajnos a kivitelezés tényleg elég gagyi, de a fejemben olyan szépen él... Csakis ezért mutatom meg. Egy lógó, horgolt halványrózsaszín pulcsi, alatta pedig egy sötétkék csőnadrág. Egyébként nem ilyenre vágyom, hanem egy mélyvörös, a szára alján rövid cippzárasra, őszre. A pulcsiról még annyit, hogy koszosrózsaszínnek tűnik, pedig én mindent megpróbáltam... A cipő pedig egy pink saru, mert be kell vallanom, más elképzelésem nem volt hozzá, egyébként szerintem határozottan illik hozzá.

A harmadik szett a bizonyos már elképzelt. A legmeghatározóbb darab a mélyvörös blézer, ami nem igazán sikerült mélyvörösre. Azt hiszem, legközelebb aquarell ceruzával próbálkozom. Aztán az összlátvány után elgondolkozhat az ember... nem a nadrág a legfeltűnőbb? De bizony, erősen meglehet. Az ellentétes, kontrasztos színek nagy polgárpukkasztást követelhetnek, de nekem talán pont ez tetszik benne, hogy nem a megszokott. Ez egy leggings, és hasonló világa van a tyúklábmintás tesójának is. Mindezek egyébként boltban vannak, tehát könnyed szívvel lehet őket felvenni. Én még gondolkodom rajta, mert hát nekem is kell az elszánás :D A blézer alatt lévő póló írzöld sémát követ, ami idén ősszel és télen közkedvelt árnyalat lesz. A fazonja viszonylag mélyen dekoltált és hosszú. Durva párosítás a vörössel, de gondoltam, egy sima fehér helyett merész leszek, és feldobom. A csizma pedig szerintem abszolút csúcsfogás, a célom beszerezni egy ilyet télre. Fekete bokacsizma, amolyan rockercsizmához hasonló. Természetesen jóval visszafogotabb, abszolút idei kedvenc.


Ti meg szoktátok örökíteni az elképzeléseiteket? Terveztetek már ruhát?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése