13:14

Megnyitottam


Sziasztok!
Nagyon sokat gondolkodtam egy divattal foglalkozó oldalon, de mindig csak halogattam, mert jelentős átgondolásra szükség van azért, hiszen egy felelősségteljes döntést kellett meghoznom. Csakis azért tartom felelősségteljesnek, mert nem szeretném törölni a blogot két hét múlva.
Most végülis elérkeztem oda, hogy már nem tudom hol tartogatni és kitelejesíteni az elképzelésemet, terveimet, a divattal kapcsolatos szenvedélyemet, így gondoltam, meg kell osztanom őket a nagyvilággal, és szintén az a célom, hogy másoknak tanácsokat, tippeket adhassak.
Terveim szerint a bejegyzések zöme mindig általam fotózott illusztációval fognak készülni, elvégre vizuálisan szemléltetni így a legegyszerűbb. A képek minősége azonban nem az eget verik, ezt előre le kell szögeznem, egyelőre 5 megapixeles kamera lesz a segítségemre, most épp egy újabb masina megszerzésén vagyok.
Tehát a lényeg annyi, hogy mindig is nagy szenvedélyem volt kreatívkodni, és ahogy egyre növök fel, a ruhák, az öltözködés formája is egyre jobban megával ragad, megfog a rengeteg szín és szabáskombináció. Természetesen ezzekkel kapcsolatos millió célom van, a legaktuálisabb például megtanulni varrni vagy hímezni.
Az egészről az a véleményem, megnézem, menni fog-e, eleinte természetesen csupán tapasztalatszerzés mindenkinek. Számítok rátok, a kommenteitekre, tanácsaitokra, a kulturált véleményetekre :)

You Might Also Like

2 megjegyzés

Popular Posts