2012. szeptember 15., szombat

First wanted list


Szép délutánt!
Van egy csomó ötletem és anyagom a már megtervezett bejegyzésekhez, azonban úgy tűnik, halasztom őket, merthogy másfelé ihletődtem meg. Kinek ne lennének szükségei őszi cuccokra? Igazából mindig valami új kell, vegyük csak az öltözködés terét: a divat folyamatosan változik, és bizonyára vele formálódsz te is, mi is.
Gondolkodom, hogy fel kéne dobni valahogy ezt a blogot. Úgy érzem, kell még rá aludnom, meglátjuk, mi lesz :)
Visszakanyarodva az eredeti témához: a mai alkalommal egy wishlistet hoztam, kicsit háttérbe szorítva a csináldmagad bejegyzéseket.

Kezdjük rögtön ott, hogy tegnap bementzem az újonnan nyitott Bershkába. Egyszer voltam Pesten egy üzletben, és már akkor is nagyon tetszettek az ottani holmik, valahogy megtalálták a tervezők az egyéniséget a divatban. El nem mondható, mekkorát ámultam, mikor láttam a plakátot, hogy lám, ilyen is lesz :D Rögtön ki is néztem ezt a gyűrűt. Mindig is rajongtam a kétujjas darabokért, bár még sosem hordtam.

Instant love.

Beleszerettem a bordó gatyákba is, de nem tudom már pontosan, melyiket néztem ki. Egyébként mindkettő RESERVED-ös.

Pulóver az mindig kell. A stílusok ugyan nem változik olyan gyakran, azt hiszem, idén teljesen lehetnek meghatározó darabjai egy-egy kollekciónak. Ugyan a képen lévő színe nem egyezik azzal, amit kinéztem, a fazon és az anyag tökéletesen ugyanolyan, csak gondolom a honlapra egyszer akarták felrakni. Az általan kinézett színei világító-korallos-neonrózsaszínféle és fekete :D


Tegnap azt hiszem konstatálnom kellett, hogy a halálfejek is totál befutók az idei évben. Összeszedtem ugyan most két Bershkás (első kettő), és egy H&M-es darabot (harmadik), bár az elsőt tuti nem vállalnám be - az utolsó kettőt annál inkább.


És a már régóta áhított bakancs; ez ugyan Promodos gyártmány, és én egy bundásat szeretnék, valami ilyesmit mindenképp.

Ezeken kívül pedig szükségem volna egy fülvédőre, ezt igazából mindenképpen be szeretném szerezni, mert a gyenge, könnyen megfázós fülemnek nagyon tesznek jót ezek a mostani hideg fuvallatok. Egyelőre ez tűnik tökéletes darabnak, bár szürkében lehet hogy szívesebben szerezném be, mert mostanság talán túl feketében gondolkodok...


Végül pedig jöjjenek az eltervezett DIY dolgok. Többek között egy gallérnyaklánc és egy masni a hajba. Utóbbihoz kell vennem majd egy kész csatot, és akkor reményeim szerint arra rögzíteném rá. Mindkettő kivitelezését varrás takarná, csak egyértelműen nem egyszerű műveletsor ez, így kicsit nehezen veszem rá magam. De a terv a fejemben mesés :)


Kicsit soknak tűnhet, de legalább összegeztem a dolgokat ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése