2012. szeptember 12., szerda

Hajpánt saját hajból

Üdvözletem! :)
Ma egy roppant egyszerű hajkreációval érkeztem, és igazából azt mondom, a képek majd megmutatják mindazt, ami a dolog lényege. Ezalatt csupán a végső kinézetet értem, és lépésről lépésre fogom kommentálni a képeket. Vágjunk is bele!

Fogjunk meg egy tetszőleges méretű vagy vastagságú (én egészen vékonyat választottam) tincset oldalról, lehetőleg egészen lentről, úgy a fül eleje körül.

Ezután ajánlatos felcsatolni a maradék hajzuhatagot, hogy ne akadáljon a későbbi folyamatok közben.


Azt a bizonyos szálat két még kisebb két részre bontjuk, és elkezdjük összecsavarni, egészen egyszerűen, a kikötés a hosszúságot illetően annyi, hogy a fejre rárakva a csavartminta elérjen a másik fülig minimum.


A fej másik felére áttekert hajtincset egy hullámcsattal rögzíthetjük, de tulajdonképpen más is szóba jöhet, mert látszani nem fog. Mindössze szépen rá kell hajtani a hajat, hogy tincs végének tényleg titkos maradjon a ki- és holléte.


Nálam egészen egyszerűen összejött ez az egyszerű, ám annál mutatósabb frizura, bár merültek fel nehézségek, például gubancolódás. Mint látható, megoldottam, és már elsőre is a tökéletességet megcélozva készítettem el, tehát abszolút könnyűség jellemzi.

Még egy ilyet készítettem el, csakhogy megmutassam, fonattal is ugyanilyen jól működik a dolog. Ugyan ott már nem veséztem ki a folyamatot, hiszen a mindössze tekerés lett áttéve fonatba, majd ugyanígy átvetve a fejemen, és rögzítve. Íme a végeredmény:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése