2012. szeptember 4., kedd

Harry Potter-gyűrűkészítés és táskavétel


Sziasztok!

Végre megvalósítottam azt, amire már nagyon vágytam, és elmentem dekordrótot vásárolni :D Egy nyolc méteres tekercs 230 forint volt, tehát szerintem elég megfizethető, és ennyi mennyiség sok mindenre, sok ideig elég. Az első boltban, ahova mentem, drágább és rosszabb is volt. Egyrészt mert én aranyos, rezes színűt akartam, másrészt a vastagsággal is gondom volt - ellenben a második kreatívbolttal, ahol egyféle fazon volt, tökéletes kivitelezésben, és rengeteg színben. Kicsit sokáig álldogáltam a drótos kosár felett, de végül megszületett a döntés a már áhított aranyos-rezes színű darab mellet.
Egy weheartiton látott gyűrűt valósítottam meg, Harry Potter-szimbólummal, és természetesen szívesen hordom, mert nagy rajongója vagyok a sorozatnak, ráadásul jól is néz ki.

A folyamatos kreáció:



  
Egyébként a poén az a dologban, hogy már el is kevertem a gyűrűt, egyszerűen nem tudom, hol vettem le tegnap. Érdekes ._. Még jó, hogy tegnap idő előtt lefotóztam nektek :D

Éés, végre megvan a kívánságlistás táska! Imádom, hogy szegecses, fekete, de nem az a brutálisan durva, hanem visszafogottan követi a mostani divatot. Azt hiszem, magamat is hasonlóképp jellemezném. Már nagyon vágytam rá, kitűnőnek tűnik egyelőre. A Promodból lett beszerezve, mint utolsó darab, ha a kirakatit nem számítjuk bele. Főfogásnak tűnik, kényelmesen elférek benne, hogy minden zsebét ki is tudom használni. Bár a nyitott belső zsebeiből egyelőre kiestek a dolgok, de én főként nem is oda pakolok. Van egy külső cipzáras zseb, ahogy egy belső is, a méretük közepes, telefon, bérlet és ilyesfélék együtt elférnek benne. Az ára nem túl barátságos, pontosan ugyan nem tudom, de kilencezer valamennyi volt. Már muszáj volt beszerezni egy táskát, ezt fogom iskolába is hordani, elvégre a mérete is megfelelő, a teherbírási készségében viszont egy hangyányit kételkedem, Szorítok neki, hogy kibírjon minden akadályt, és nem mellesleg elég bőrszaga van, tuti abból van. Biztosat azért nem merek mondani, mert nem igazán vagyok otthon ennek megítélésében.
Végre az enyém <3




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése