18:08

Őszi/téliruhák Hádából


Szép napot!
Múlt pénteken ellátogattam a Háda turiba, ahol rengetegrengeteg szép ruha volt. Idő hiányában nem igazán tudtam nézelődni, úgy, hogy utána még felpróbálni sem volna rossz a kiválasztott darabokat. Általában órákat szoktam nézelődni egy órási nagy üzletben, hiszen azt hiszem, már a végére értem, aztán még mindig lenne mit megnézni :)
Nem is szaporítom tovább a szót, íme a mindössze két szerzemény:

Először is egy szürke, kisgalléros egyberuhát mutatok meg. H&M-es a kicsike, szerintem bőven 5000 forint felett lenne az eredeti helyén, míg itt 1000-nél nem került többe. Már látom is magam előtt fekete harisnyával és bokacsizmával *-*

 Elölről


Hátulról



Mindössze két darab hibája van a ruhának. A nagyobbik az alsó képen látható övtartóhiány. Nos, vagy eltávolítom az összeset, vagy csak ezzel az egyel kezdek valamit, mindenesetre az első ötlet szimpatikusabbnak tűnik egyelőre.
A második probléma pedig az apró kis szöszösség, ezt vasalással vagy szösztelenítővel elméletileg el lehet távolítani.



Ennek a pulóvernek imádom a mintáját, a fekete nagy hódító lesz idén, pasztell vagy mély színek mellé kitűnő párosítás. Ahogy megtaláltam egyből szerelem volt, bár a hossza miatt izgultam, végül jónak tűnt. Telitalálatos választás volt szerintem :)

Azt gondolom, hamarosan az lesz gáz, ha valaki nem jár turiba, vagy valami ilyesmi... nem szeretnék hülyeséget mondani, de van egy ilyen elképzelésem. A környéken most így kapásból négy Hádát számoltam össze, szóval rendesen teríti ki a hálót, és érdemes benézni.
Ti jártok turiban, és ha igen, szoktatok jó cuccokra találni?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts