2012. szeptember 17., hétfő

Őszi sminktrend

Szép estét!
A mai poszt témája az őszi sminkelést fogja kimeríteni. Számomra az őszt jelképező színekkel dolgoztam, habár sosem hordok színes sminket. Néha egy kis alig látható világos szín, például sárga vagy szépen, éppcsak láthatóan felvitt barna jöhet.
Egyáltalán nem vagyok otthon a komplett sminkek elkészítése terén, próbálkoztam, ím, megosztom veletek :)
Muszáj volt csinálnom egy nyitott és egy csukott szemes képet is, hogy mindenhogy megszemlélhető legyen a 'remekmű'.
Mint láthatjátok, jobbára most is földszínekkel dolgoztam, az én szemszínemet talán a zöld emeli ki legjobban. Az utolsó kép alapjául egy vékony tusvonal szolgál, és arra kentem fel a barna különböző árnyalatait. Talán a narancssárga merésznek bizonyulhat, én egy gyenge, lágyabb árnyalatával akár utcára is elhordanám. Ennek alapja azonban már nem egy háttérba szorított tusvonal, sokkal inkább egy meghatározó, mégis feketésszürke szemceruzavonás. A szempillaspirálon, szemceruzán és a tuson kívül természetesen szemhéjpúdert, és a szemgödrökbe pedig fehér szemceruzát használtam.




Összességébe véve szerintem elfogadható a végeredmény :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése