2012. szeptember 9., vasárnap

Nyári outfit

Sziasztok!
Eljött az az idő is, mikor egy outfites poszt kerül megosztásra. Már sokszor gondolkodtam ilyesmin, hogy jajj de jó lenne, de sajnos nincsen fotósom, aki majdnem napi szinten vállalná ezt. :D Pedig nagyon szívesen mutatnám be a kedvenc ruháimat a kedvenc kompozícióimmal.
Ez a 'fotósorozat' körülbelül két hete készült a Balatanon, Tihanyban. Gyönyörűszép hely, a szemben látható település pedig többnyire Szántód.
A ruhaösszeállítás a kedvenceim közül került ki, a legegyszerűbb egy sima póló és egy mintás nadrág. Szeretem a mintás dolgokat a simákkal kombinálni, és általában érzésre öltözködöm, a hangulatomat képvieslő viseletben lépek ki az utcára. A képeken láthatót mindössze néhány karkötővel, napszemüveggel és táskával dobtam fel, egyáltalán nem vittem túlzásba egyéb kiegészítőkkel. Természetesen a színekre mindig figyelek, számomra fontos, hogy legyen egy hangsúlyosabb, és valamilyen azt alátámasztó ruhadarab. Bár a képek nagyon nyáriasak, azt gondolom, megengedhetem magamnak, ugyanis az időjárás - kisebb-nagyobb kilengésekkel ugyan -
 még mindig olyan, mint a nyár csúcsszezonában.
Nos, nem tudom, mennyire tudtam elmagyarázni, amire gondolok, mindenestre íme a képek:




Póló: H&M
Rövidnadrág: H&M
Cipő: Lacoste
Karkötők: DIY (barátoktól)
Napszemüveg: C&A
Táska: ? (turis)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése