2012. október 7., vasárnap

Cipődilemma

Sziasztok!
A lányok egyik legnagyobb problémáját kell hogy átéljem, méghozzá a cipővételezést kell megfontolnom. Annyira sokféle darab tetszik, hogy nem tudom eldönteni, melyik lenne a praktikus. Igazából az idő az oka, mert hol verőfényesen süt a nap, máskor meg leszakad az ég.  Nagyon-nagyon örülnék, ha kommentelnétek, szerintetek melyik a parktikus az alábbiak közül, mert mindennél jobban kíváncsi vagyok a véleményeitekre! :) Igazából nem a mintát kell nézni, hanem a funkcionalitást.

Az első számú versenyző egy loafer. Tudom, egy kicsit nyári, és talán okosabb lenne tavaszig várni vele, de szoknyákhoz, vagy akár egy egyszerű, kicsit ősziesebb szettet simán feldobhat.

A következő egy csizmaszerűség lenne, amit már korábban mutattam a wishlistben. Télre és őszre egyaránt praktikus, ezért egy ilyet mondatni, mindenképp szeretnék.

 Bakancs. Csizma vagy bakancs. Ilyet akarjak venni, vagy az előbbit? Melyik a jobb? (Lehetőleg feketében szeretnék, csak nem találtam róla megfelelő képet)

És ami még nagyon foglalkoztat, az az emelt talpú cipő, ami tavasszal elvileg már nagy durranás lesz. A nagy divatházak dizájnerdarabjai központjában már ezek állnak. Kicsit ódzkodom tőle még, elsőre elég otrombának tűntek de alapvetően tetszik, mert karakteres :D

Mokaszin. Kettős érzelmeket táplálok iránta, főként az olyanok tetszenek, amelyikek hasonlítanak a loaferekre. Talán túl nagymamás? Ti mit gondoltok róla? Balerinacipő-féle, vagy kötős őszinek?

Azt hiszem, majdnem az összeset kiragadtam, amik a mostani divatnak megfelelnek, ötvözve az én ízlésemmel, tetszésemmel. Ahogy láthatjátok, mindenképp feketében gondokozom, mert ilyen színű cipőm még nincs (egy ünneplős kivételével...), jól jönne a hétköznapokon/hétköznapokban, hiszen mindenhez megy, könnyen kombinálható szinte bármilyen ruhadarabbal vagy összeállítással :)

És végül: wedge sneakers. Like or not? Nekem annyira nem bejövős, de muszáj felpróbálnom egyszer :D

4 megjegyzés:

  1. fűzős bakancs!:D igaz nem nagyon értek hozzá..

    VálaszTörlés
  2. Nekem is fűzős bakancsom van (mondjuk én épp azon vagyok, hogy mennyire szeretnék mellé egy másik fajtát is :D), és eddig teljesen jól bevált, sajnos mostanra (majdnem egy év után, H&M) romlott el az egyik cipzárja, de most úgy, hogy se föl, se le... A loafert nagyon ajánlom, kényelmes és csinos! :) A wedge sneakers bennem is felemás érzéseket állít fel, de nekem inkább like mint dislike. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma eljutottam odáig, hogy felpróbáljak egy wedge sneakerst, és szerintem nagyon kényelmes viselet lehet, csak hát ugye a sarka, ami zavaró... nekem is van egy csizmám vagy bakancsszerűségem, de magas, úgyhogy mindenképp valami lapostalpú kéne, és valahogy kevésbé elegáns :D http://www.vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=3402-050&color=3436&isoCode=HU nekem most ez bejövős nagyon feketében, kukkold meg, ha van időd *-* A másik pedig, ami most elkezdett foglalkoztatni, az a bakancs, az is olyan szépen állt a lábamon :$ Csak ma ideges voltam, mert még nem pakolták ki a kollekció azon részét. Idővel majd csak döntök :)

      Törlés