2012. október 29., hétfő

DIY gyöngyös gallérnyaklánc

Sziasztok!
Ma egy elég időigényes, de gyönyörű végeredményű dologgal fogok előrukkolni nektek. Pár napja megláttam egy ékszerüzlet kirakatában egy gallér alakú nyakláncot, a kivitelezése elég könnyűnek tűnt, és mutatós is volt. Bár a gyönyözése nem tetszett, de nekem már rég megszületett az elképzelés a fejemben.
Átlátszó kásagyöngyökkel álltam neki a dolognak, valami két szál damillal. Eredtileg úgy kéne, hogy még az elején egybekötni a kettőt, de én külön csináltam, ám az sokkal hosszadalmasabb. Tehát a feladat még az elején összekötni a két szál damilt, és mindkettőt fűzni, az egyiket tovább, hogy lógjon, míg a másiknak a végén feszesnek kell maradnia. Mikor kb mindkettő feléhez az előbbiek szerint elértünk, a két szálat egybe kell fogni, és mindkettőre egy és ugyanazon gyöngyöt felfűzzük. Mígnem újból folytatjuk a gallérunk második felét. Ennyi a dolog lényege, de a végén én még hozzákötöttem mindkét oldal széléhez egy-egy damilszálat, felfűztem gyöngyökkel, majd a kapocs következett. Ezzel kész is voltam az elkészítéssel :)
Step by step képeket nem csináltam, bánom is egy kicsit, de magával ragadott a kreálás. Remélem érthetően elmondtam a folyamatot, ha valamilyen részlet nem érthető, nyugodtan szójatok, és megpróbálom még egyértelműbbé tenni. Összességébe véve nem mondanám, hogy nehéz, csupán roppant időigényes, én késő délutánig csináltam, de úgy, hogy közben másfelé is tettem-vettem. Ha gondoljátok, próbájátok ki, szerintem egyszerű, de mutatós a végeredmény :)



Továbbra is elnézést a képminőségért, de amíg a telefonom szervízben van, csak ilyesfélére futja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése