2012. október 23., kedd

Ruhatervezés #2| Ruhatervezés - part II. 

Sziasztok!
A beígért mai poszt helyett egy - már egyébként szintén beígért - ruhatervezős poszt következik. rengeteg divatblogot olvasok, így talán nem is csoda, hogy időnként megszáll az ihlet.


Az első ruha különlegessége az, hogy úgy próbáltam összeválogatni, hogy megvalósíthassam élőben én is akár, hiszen már meglévő darabokból válogattam - amiket még együtt sosem viseltem. A pólón lévő 'Breath' felirat csak a képzeletem szüleménye, de alapból a bő fehér póló a tulajdonomban, ahogy a kissé átlátszó anyagú, sötétkék maxiszoknya és a pöttyös fejkendő is.
A második összeállítás egy New Yorker-ihlette kabátból, egy '70-es évek beli magasderekú fekete rövidgatyából, egy szürke, sima pólóból és fekete nejlonharisnyából áll. Cipőként pedig a már áhított bakancs vagy csizma, ami egyébként még mindig nem került megvételre >< No mindegy, remélem a rajzok átadják az elképzeléseimet :)

Készítettem még egy kompozíciót, de az sajnos nem sikerült túl fényesen, talán mert annyira nem nőtt hozzám, mint a fentiek, vagy nem tudtam olyan élesen elképzelni. No de azért megmutatom, egy pillanatkép gyanánt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése