20:55

Inspirációs fotók

Szép estét!
Mozgalmasan telt a hosszú hétvégém eddigi része, többnyire  ezért nem volt időm blogolni. Ma például nagyszülőket látogattam, ahova már feltöltött fényképezőgéppel érkeztem, ugyanis kedvem támadt fotózni az utóbbi időben. Remélem, még nem unjátok, a szebben sikerült képeket pakolom fel ide, és holnap (vagy az elkövetkezendő napok valamelyikén) '70-es évek divatja-beli darabokat mutatok be, amikre a csodás mama-fiókokban bukkantam.
Engem alapvetően inspirálnak, vagyis valamilyen szinten csodálattal töltenek el az olyan képek, amik régiesek, ám annál letisztultabbak, nameg valamilyen nézőpontot, helyzetet szimbolizálnak. A nagy kulcsszó a fotózásnál szerintem a következő: minden relatív. És a fényképezés csodája immár a 19. század végétől lehetővé teszi észrevenni azt, hogy minden helyzetből máshogy látjuk a dolgokat. Erre elméletben sem árt rájönni, sokat segíthet némely addig teljesen értehetetlen dolog feltárásában :)
Na de most nézzétek csak, miket kattintgattam, igyekeztem szép beállításokat összehozni, szép fényekkel, inspiráló, és egyszerűen csak szemet gyönyörködtető képeket csinálni :)








Üdv, remélem tetszett :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts