21:16

Outfit today #2

Sziasztok!
A mai napon outfit poszt kerül bemutatásra, ugyanis ismét 'várost láttunk'. Szinte ugyanazon az úton indultunk el, mint múltkor, de most mindenképp valami másmilyet szerttünk volna produkálni, mind helyszínileg, mind hangulatilag. Mikor sötét felhők kezdtek gyűlni észak felől, már tudtam, hogy napfény semmiképp sem lesz, így a sötét ég uralta képek fognak születni. Izgultam, hogy nehogy besötétedjen, mert már ilyenkor is nagyon gyorsan sötétedik, pedig én ezt az időszakot még kora ősznek élem meg :D Talán már nem az? Néha hideg, fagyosabbnál is fagyosabb, néha pedig elég lenge ruhákban is kellemesen meg lehet lenni. Én ma speciel kabátot húztam két vékonyabb rétegre, így egész elviselhető volt, bár a fotózóprogramunk végére már fáztam, olyankor hopp, magamra is kaptam a kabátomat és a sálamat, az utolsó kép is erről fog tanúskodni.
A képek hangulata zöldben, szürkében és feketébe pompázik, többek közt a ruhaösszeállításomból következve, de próbáltam feldobni, ami szerintem nagyjából sikerült is, ugyanis a nagymamám szekrényéből elcsent nyaklánc mutatós, és valójában még a nyolvanas évek divatját idézi. Retró, de elegáns kreáció született, pedig nem is gondolnátok, mennyit vacilláltam, mit vegyek fel, eleinte teljesen máson járt az eszem, mást terveztem el, de a tegnapi Glamour-napok vételéből kifolyólag az ingnek kellett lennie a főszereplőnek <3 From New Yorker, -20 %.







Ing New Yorker
Nadrág Denim CO
Kabát C&A
Sál H&M
Cipő Salamander
Táska Belong

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon jó szett, a cipő különösen tetszik! *-*♥
    Hol lehet feliratkozni?
    Ha majd esetleg csinálsz rendszeres olvasók sávot, vagy nem tudod, hogy kell, írj nekem egy kommentet vagy egy emailt, szívesen segítek, de ha kicsit nézelődni van kedved, kukkants be! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    Puszi,
    Vanessa

    VálaszTörlés
  2. De drága vagy, köszönöm szépen :) És már fel is iratkozhatsz, jó hogy megemlítetted, ezt is köszi :D

    VálaszTörlés

Popular Posts