21:05

Megvan az őszi cipő!

Sziasztok!
Nagyon jó érzés látni, hogy minden nap sokan látogatjátok az oldalt, valódi meglepetésként ér, mikor este feljövök megnézni :) Köszönöm szépen, nagyon jólesik.
A mai nap délutánja vásárlással ment el, bár holnap iskola. Szerencsére dolgozat nem lesz, úgyhogy belefért egy kis cipőnézés. Utáltam már, hogy nincs őszi-téli cipőm, így muszáj volt megvennem egyet a már tervben lévők közül... A választás végül egy C&A-sra esett. Többet is felpróbáltam, de ez volt a legkényelmesebb, és külső formára is a legideálisabb. A cipővételt tervezős bejegyzésben talán a Promod-oshoz tudnám hasonlítani a leginkább. Oda is benéztem, csakmert akció volt. Felhívnám rá a figyelmet, hogy az ott található csillagmintás loafer (lejjebb mutatok képet róla) 4000 ft-ra le van értékelve! Sajnos a csizma azonban maradt a régi, 23.000 körüli áránál. Ami végülis érthető is, hiszen szezonba vág. A mostani viszont maga a megtestesített tökély abban a stílusban, amilyenben a fejemben ez él :) Fekete, sima, ezüst csatos, kicsit vastagabb sarkú, enyhén orrfelkerekedő, és a legfontosabb, hogy mindenhez felvehető.
Mutatom is a képeket a csizmáról:




A loafer pedig:




A második dolog pedig aminek ma nagyon örültem, az egy láncos fülbevaló, ami után már régóta áhítoztam. Ezüst, köves az alja, a felső rész pedig csak benyomós, nem kell hozzá külön füllyuk, nekem nincs is.

Ne haragudjatok a képminőségért, de ilyenkor sajnos nem érvényesülnek a plusz megapixelek és satöbbi sem. 
Egyébként hogy álltok az efféle képes bejegyzésekkel, fotózós posztokkal? Szívesebben olvasnátok DIY-tippeket, avagy maradjanak effélék a középpontban? Próbálom egyébként vegyíteni a kettőt, több-kevesebb sikerrel, csak sajnos a csináld magadhoz sok/több idő kell általában, suli közben meg ilyesmire futja :) Igyekszem azért jó dolgokkal szolgálni, de mindenképp kíváncsi lennétek a válaszaitokra! :)

You Might Also Like

2 megjegyzés

Popular Posts