2012. október 17., szerda

Sztárdivat - kibontakozás, önmagunk megtalálása, inspiráció

Sziasztok!
Ma azokat a sztárokat, illetve hírességeket mutatnám be, akik engem inspirálnak, és szinte bármelyik megjelenésük tetszik. Hogy őszintén megvalljam, nagyon rákattantam egy stílusirányra, amelyet minden alábbi híresség összeállításán megfigyelhetünk. Ez pedig nem más, mint a féktelen kényelem és lazaság, kulcsfontosságú, mutatós kiegészítők kombinálása az egyszerűbb darabokkal. Az utóbbi mondatrészlet nálam a kulcsszó, de ezt már az első outfit-posztban is megosztottam veletek. Mindössze egyetlen leányzó lesz, aki más irányba tekintget, mint a lazaság, de őket azért becsülöm a legjobban, mert valójában, a saját stílusukon belül tudnak maradni, mert valójában megtalálták önmagukat.
Nos, nem mást, mint pár képet hoztam, rövid beszámolóval kombinálva :)

Az első ember legyen a világhírű Miley Cyrus, aki mintegy kislányként csöppent bele a sztárság nehéz életébe. Apja hatására választotta a színészi pályát - már ha volt választási lehetősége. Azonban énekhangja kifogástalan, ő az, akitől libabőrös leszek, ha meghallom a hangját. Különleges és mindennél egyedibb - ahogy az öltözködése is. Tetszik, hogy nem más ízlésére hagyatkozik, például a hajvágásán is látszik, hogy régi álma valósult meg ezzel. Én csak becsülöm, hogy végre az tudott lenni, aki mindig is akart lenni, és most látom rajta igazán, hogy a mosolya gondtól mentesen villan.
Laza, egyszerű, bő dolgokban is fantasztikusan néz ki, imádom a feketét, a fehéret, a katonazöldet és a szürkét, nameg az ékszerei azok, amikért élek-halok :D




Lina Teschben imádom, ahogy kombinálja a ruháit, az a rendezetlen tökéletesség, avagy merészség és magabiztosság, ami árad belőle... nem mellesleg elég jó lehet a fotósa, meg neki egyébként is különleges, de semleges arca van, amire könnyű építeni. A farkasmintás pólója pedig KELL! Azaz kéne... Érdemes utánanézni a lookbookon,szinte mindennapi rendszerességel posztolja az outfiteket, és bártan állíthatom, hogy mindig tud újat mutatni úgy, hogy mindeközben egyetlen stílusjegyen belül mozog - fantasztikusan. Link a lookbookjához: http://lookbook.nu/linatesch (a looksra kattintva nagyítva, görgetéssel, könnyedén megtekintheted az outfitjeit)
A most következő lány ismét szőke (és még nincs vége a sornak! :D), de az ő hajában már szintén megtalálható a különlegesség. A karrierje kezdeteitől fogva festett szőke hajkoronában pompázott, és ami a legdurvább, hogy néha még a világosszürke hajszínt is boldogan viselte! Hajkoronájában néha rózsaszín csíkok is fellelhetők, valamint a jobb oldalán fel van nyírva egy kis tincsben. Ez nekem elég extrém, gondolkodtam rajta, hogy kipróbálnám-e, de ez már nagyon az egyéniségemen kívül áll, még ha el is lehet takarni a többi hajammal, ennyit nyilván megoldhatónak hagynék. Na, és hogy a nevét megemlítsem, és nehohy elfeledjem, Ellie Goulding-ról van szó. Ő szinte a legegyszerűbb darabokat ötvözi a másik legegyszerűbbekkel, én valahogy mégis felfigyeltem rá, az arca is nagyon különleges.



A gyönyörű, és aranytorkú énekesnő, Lana del Rey divatszemlélete fergetegesen jó, sokan rajonganak érte, és ez még enyhe jelző volt. Én viszont talán még annál is jobban, a ruháiért odavagyok, a hajáról pedig annyit, hogy eddig is imádtam, enyhén hullámosan, de azon még csak el sem gondolkodtam, milyen lehet göndören. Első másodpercben furán néztem, másodikban pedig már nagyon tetszett! Igazi 80-as évek körüli időszakot idéz, és nincs miről regélnem, beszéljenek a képek, egyszerűen csodálatos, a klipjeivel és a hangjával együtt. Egyszerűen meggyőz a ruházkodásából áradó hangulat vagy személyiség, nem tudom pontosan, hogy mondjam. Számomra felér egy divatdiktátorral.



És végül Kerti Pahk nevezetű modell lány következik, akit szintén lookbookon fedeztem fel. Őt is már régóta figyelemmel követem, és róla azt kell hogy elmondjam, van olyan ruhája, ami nem annyira nyeri el a tetszésemet, de ő valahogy mégis remek kompozíciókat állít fel velük. Nagyon színesen öltözködik, és a blogbejegyzéseiből látszik, hogy gyönyörűen rajzol :) Most pont egy nem túl színes képösszeállítást hozok nektek róla, de az egész ruhakészletének megtekintéséért, neki is érdemes ellátogatni a netes helyeire, többek között a lookbookra és a blogjára. Link a lookbookjához: http://lookbook.nu/user/65177-Kerti-P (a looksra kattintva nagyítva, görgetéssel, könnyedén megtekintheted az outfitjeit, és jobb oldalon pedig a blogja linkjét is megtekintheted)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése