16:37

Celluxos manikűr

Üdvözletem!
A mai posztban ismét elővételre kerültek a körömlakkjaim. Egy új technikát próbáltam ki, méghozzá a már bizonyára jól ismert, celluxos megoldást. Nagyon egyszerű és szép eredménye lett, és mivel kellett valami a holnapi, iskolában lezajló Öltözz ki!-napra, egy szürke ruhához, ezért maradtam valami egyszerűnél; világosrózsaszín alapra ráraktam egy vékony celloxcsíkot átlósán, majd lefestettem feketével (bár inkább próbáltam a celluxon kívüli részekre fókuszálni és 'pazarolni a lakkot :D). Csak a gyűrűsujjamat dobtam fel ezzel a technikával, szerintem túl sok lenne, ha mind a tíz ujjamon ez a minta díszelegne. Mutatom is az eredményt és a rémegyszerű elkészítést:


Mint láthatjátok, egész szépre sikeredett az eredmény, bár a jobb kezemen ennél már jóval csúnyább lett sajnos, de megteszi, annyira azért talán nem vészes. Ha a második képen nem lenne látható, ott épp a celluxcsík van a körmömön. Egyébként lehet, hogy a jövőben hasonló képösszeállítással fogom összegezni és hozni az ilyesféle elkészítítési formákat :)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts