16:05

Első L'OREAL körömlakk

Hali!
Ne haragudjatok a nagy távú, körülbelül egy hetes kiesés miatt, de rengeteget kellett tanulni, szinte mindennap fáradtan estem haza, és elkezdődött a családi szülinapok tömkelegének közeledte. Nekem 15-én volt, terveztem is róla egy bejegyzést, de végül nem születtek olyan szép képek, amik megosztásra kerülhettek volna :D Viszont mégiscsak egybekötöm a mai bejegyzést a szülinapommal, ugyanis megkaptam az első L'OREAL lakkomat. 306-os a száma, elnevezése pedig Sex on the peach. Ugyan a színe nem fogott meg, de lehet hogy csak azért, mert nyárias és élénk a színe, én pedig valami visszafogottabb, halványabb színárnyalatra/színre gondoltam volna. Most az utóbbi időben egyébként is kaptam egy rakat körömlakkot, ha nincs vagy hat rózsaszínem, akkor egy sem. Már pedig van.
Sok jót hallottam erről a márkáról, főleg a Bikirablogon (bikirablog.blogspot.com) olvastam róla részletesebben, és nagy dicséret érte. Nem is én kértem, meglepetésként ért, mikor megkaptam. A tartósságáról nem tudok mit mondani, mert ma kentem fel, de az biztos, hogy ultragyorsan szárad, gyakorlatilag az első réteg után már következhet is a második. A végeredmény pedig tényleg olyan, amilyen az üvegcsében látható folyadék színe, szinte teljesen megfelel a követelménynek. Bár első rétegnél szerintem nem szabad megállni, másodiknál megfelelt.

Első réteg:

Második réteg:
Kiszerelés:



You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts