2012. november 8., csütörtök

Modellinspirációk

Sziasztok!
Talán már kapisgálhatjátok, hogy szívesen van a kezemben a fényképezőgép, de azt sem bánom, ha én kerülök a képek előterébe. Tessék, itt a színtiszta vélemény. Persze ez nem félreértelmezendő, nem szenvedek feltűnési viszketegségtől. Összességébe azt mondanám, egy kép szép, ha igényes. Időnként nagyon magával ragad ez a modellkedési láz, de nem csinálnám, mint szakma, azt hiszem. Azt gondolom, átesnék a ló túloldalára, és önteltség, túlzott magabiztosság kerítene hatalmába. Ezt pedig nem szabad. A modell szakma pedig efféle fortélyokat tartalmaz, nekem mégis vannak kedvenceim. Most egy olyan poszttal szeretnék szolgálni, amelyben bemutatom azokat a természetes szépségeket, akik egyben különlegesek, vagy szimplán az összességébe vett stílusuk fogott meg.

Elsőként Clemence Poesyt nevezném meg. Először a Harry Potter-filmekben láttam, aztán utánanéztem, ki is ő valójában, elvégre nagyon különleges arca van. Szép, világos bőr, kék szemek. Eleinte nem láttam tőle sok jó képet, de az idő haladtával úgy tűnik, ő is megtalálta a maga útját. Rengeteg modellfotózása van és volt, de szeretnék bemutatni néhány általam összeválogatott street styleos kreációt tőle.

A második személy Dakota Fanning lesz, aki szerintem gyönyörű. Imádom a haját, és a stílusa sem elhanyagolandó. A mindennapokban a laza stílusáról híres, a stúdiófotózásai azonban a hanyag eleganciától hangosak. 

Következőleg az Olsen ikreket említeném meg, akikre nagyon felnézek. Nem tudom eléggé kifejezni, mennyire megfog a stílusuk. Az utóbbi időben csak negatívumokról szólnak a hírek velük kapcsolatban, pedig szerintem nagyon letisztultak a képeik, nem beszélve arról hogy elérték, legyen saját divatmárkájuk, és felcsaptak divattervezőnek. Szeretem még, hogy a róluk készült képek mindig képviselnek egy olyan leírhatatlan érzést, ami úgy magával ragad, hogy szabályosan csodálom őket.


Most egy világhírű topmodellt szeretnék röviden és tömören bemutatni, többnyire képekben. Hihetetlen, hogy mennyire fel meri vállalni önmagát, és rá azt mondom, egy természetes szépség. Egyszer azt írták, a fogai közti kis rés a 'szexepilje'. Nos, szerintem is nagy érdekesség az arcában, és meglepő, de gyönyörűen mosolyog! Róla inkább csak fotózásos képeket hozok, hiszen neki ez a fő specialitása.

Larával zárnék, további szép napot/estét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése