18:06

Ismételt fotózgatás

Sziasztok!
Van egy olyan érzésem, hogy lassacskán átcsapok fotográfusba. Vagy fotósba, tök mindegy, nekem egyelőre ugyanaz. Rengeteget fotózok, legtöbbször tájat, de apró pillanatképeket is megörökítek az életemből. Nagyon sokszor sajnálom, hogy nem lakok egy modern városba, mint például New York vagy leginkább London. Ez nem a közhely helye, nem is szeretem, mikor közrajongás útján szeret valaki nagyon valamit. Persze, híres és szép városok, de nekem ami a legjobban tetszik bennük, hogy rengeteg oldalról megközelíthetőek, és biztos vagyok benne, ha ott lennék, én még plusz egyel meg tudnám toldani mindezt. Mint ahogy egyébként mindenki más is meg tudja - ha akarja legalábbis.
Na szóval visszakanyarodva az én átlagos, mindennapi életemhez, azért megpróbálom magam itt is kiélni fotózás terén, ahol lakom, illetve a környékemen. A hétvégén a nagymamáméknál voltam, és sétálgatás közben bizony kattintgattam párat.
Tudom egyébként, hogy mostanában kevés a divattal összekapcsolódó poszt, de az a helyzet, hogy az én időm is véges, és mostanság túl gyorsan kifolyik a két tenyerem között, hasonlítva akár egy maroknyi vízhez. Lehetséges, hogy a közeli közeljövőben posztolok egyet a mostanság összegyűlt outfit posztokról, mert bizony azok is vannak, csak nagyon küzdenem kell velük, hogy jól is mutassanak.
Következzenek a képek:







Ti is szoktatok fotózgatni? Mennyire van igényetek ezekre a posztokra, elnyeri a tetszéseteket?

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Nagyon szép képek, igen, minél több ilyet kérünkszépen! : )

    VálaszTörlés

Popular Posts