2012. december 26., szerda

Karácsonyi képkockák

Szép szüneti napot!

Bizonyára most már mindenkit elért a karácsonyi hangulat, mindenkinél állnak a karácsonyfák, és megindultak az óriási kaliberű sütievések. Bizony, itt is ez a helyzet, és végre nekiálltam egyedül sütit sütni, egy nagyon minimális segítséggel! Célom macaron elkészítése volt, de nem sikerült túl fényesen, de majd meglátjátok. Ugyanis ma egy képes posztot hozok, ami a karácsonyomat mutatja be. A legnagyobb ajándékom egy Canon SX 40 HS fényképezőgép volt, ezzel készült az összes kép, nagyon szeretem, csodálatos képeket csinál, így a minőséggel ezentúl reményeim szerint többé nem lesz gond :)

Így néz ki a gép, ez természetesen egy gyári fotó.



Ha már ajándékok, akkor bemutatom a többit. Többek között kaptam egy mamuszt, aminek az alapja rózsaszín, a kötött része pedig fehér, nagyon puha és kényelmes. Egy nagyon édes, pici ébresztőórának is tulajdonosa lettem, már rég vágytam ilyesmire. Valamint a sok csokin és egyéb édességen kívül kaptam egy iszonyat aranyos, ezüst, cipős medált a mamámtól :) Kölcsönbe egyébként egy fotózással kapcsolatos könyvet foghatok a kezemben, amit a National Geographic adott ki Nagy fotóskönyv címmel.

Nagyon sok sütit ettem, nagy volt a választék is, még azon kívül is volt, amik nem lesznek a képeken. Isler, krémesek, Kossuth kifli, diós torta, csokitorta, hogy csak néhányat említsek...




És hogy milyen hangulatban is ünnepeltünk? Kiragadás mindkét napból pár dekorációs kép erejéig.




Kettő outfitem volt, mert első nap itthon ünnepeltünk, második nap (tegnap) pedig a nagymamámékhoz látogattunk el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése