2012. december 5., szerda

Ünnepi kívánságok

Szép estét!
Nagyon közeleg a mikulás, na meg a karácsonyi ünnepek tömkelege, már egy része lezajlott számomra, már írtam azt hiszem, hogy a család ilyenkor, ebben az őszi-téli időszakban rendkívül sok mindent ünnepel.
Mivel holnap elvileg a csizmácskákba csoki, cukor, gyümölcsök, dió és mogyoró kerül, ezért én is összeállítottam egy listát, amit nem feltétlenül csak a holnapi Mikulás-ajándékozásra terjesztenék ki.

Elsőként egy Pink Floyd-os H&M márkájú pólót mutatnék, ami engem igencsak meggyőzött hipster-stílusával.

A következő dolog ismét egy H&M-es darab, mégpedig egy szegecses, ám nagyon visszafogott nyaklánc, ami eszméletlen könnyen feldobhat bármilyen egyszerű összeállítást. Képet a honlapon nem találtam róla, így ez az iemmafashion.com-ról származik. 

Ha már ékszerek, akkor következzen egy szintén aranyszínű, édes, apró gyűrű, icipici szárnyakkal, szerintem tündéri. Ebayen találtam meg, egyébként azelőtt weheartit-on láttam meg.

A következő két képen a felsőket kell nézni, ha nem lenne elég egyértelmű. Mindkettő laza, és szinte bármihez felvehető, célom hogy betűrve lehessen őket hordani, engem meggyőztek, de ezek csak mint támpontok vannak jelen az életemben, igazából mindennél jobban szeretnék most egy farkasfejet ábrázolót, de szívesen elfogadnék egy tigriseset is. A csillagmintával szemben még aprócska kételyeim vannak, de azt sem utasítanám vissza, nyilván. Bershka darabok.

Ez igazából csak plátói, mert van sálam, de az utóbbi időben vonzanak a körsálak :D Mellesleg amúgy valószínűleg nem ebben a színkombinációban választanám jelen állás szerint. Bershkából.

Szükségem van egy új gatyára, és egy khaki színűt szeretnék, valami ilyesmit (Bershka):

Az utóbbi időben sokfelé hajszolom a szoknyákat, de most pechemre kb. mindenhol a most nagy divatnak örvendő (vagy éppenséggel divatból jelenleg kifelé menő) ceruzaszoknya. Amikor az kellett volna, nem volt. Amikor nem az kell, akkor meg az van. Alulra bővülőset szeretnék, jó példa erre az Aradi Nóri lookbookján díszelgő kép. Szinte tökéletes, csak ne lenne olyan 'kockásra/négyzetesre' felosztva a varrással. Pull&Bear.

Szeretnék valami cuki kis inget, mint például ez az ugyancsak Bershka darab. Nem feltétlenül és megkötötten fehéret, de szinte mindenképpen valami világos színűt.

Basic loveless with the sweater. Absoultely Zara.

Összegezve azt kell észrevennem, hogy nagyon egyhangú darabokat válogattam össze. Igen, azt hiszem mostanában ez a stílusom, de persze nem lépek ki egy egyszerű szürke pulcsiban az utcára. Mindent igyekszek feldobni valami aprócskával de mutatóssal, ellensúlyozni a darabokat, de úgy, hogy közben minden tudjon érvényesülni, aminek kell. Egyetlen nehéz cél minden reggeli ruhásszekrény előtt ácsorgásnál :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése