19:54

Essence Colour & go Go bold! körömlakk

Sziasztok!

Gondolom már mindenkinek megvoltak az előajándékozásai barátokkal, esetleg rokonokkal, akikkel az üneppek alkalmával és a szünetben nemigen találkoznak. Én is kaptam ilyesféle apróságokat, sokan nagyon megleptek. Végre olyan körömlakkot kaptam, ami nem rózsaszín, mert szerintem a halványrózsaszín összes árnyalatából van egy-egy darab a tulajdonomban :D Amit a mai bejegyzésben be szeretnék mutatni, az egy arany színű körömlakk, amit az egyik barátnőmtől kaptam. Igen, sikerült neki eltalálni a hőn áhított színt, már nagyon vágytam rá, csak a sok üvegcse mellé nem akartam beruházni még egyre. tehát ez most nagyon jól jött, ezúton is köszönöm neki!
Konkrétan egy Essence darabbal van dolgunk, mégpedig a Colour & go sorozat 140 go bold!-dal. Eddig nekem egy ilyen márkájú lakkom van, de az nagyon sűrű, ennek az állaga viszont nagyon jó, folyékony, könnyen kenhető, és az ecset is nagy adagot vesz fel, ezzel kicsit vigyázni is kell, de mindez számomra mindenképp az előnyök kategóriába sorolható be. A kiszerelés egyszerű, a kupakot pedig kényelmes fogni kifestés közben. Nagyon gyorsan szárad, ez nálam ismét egy nagyon nagy előny, és gyönyörűen felvihető a körömre és eldolgozható, nekem hiba nélküli lett mind a tíz körmöm. Ja, és nem mellesleg mesés karácsonyi hangulatba öltöztem tőle.




You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts