17:10

  Black leather skirt

Sziasztok, szép délutánt!
A mai főszereplő egy bőrszoknya lesz, valamint néhány hullámcsatt. Én is jártam a nagy leárazások viharában az üzletekben, ruhaboltokban, és bizony találtam is fogamravalót. Noha nem annyit, hogy nyolcvanöt szatyorral távozzak, de nekem már ennyi is bőven elég volt, hiszen olyanokat kaparintottam meg, amikre valójában szükségem volt, vagyis nagyon vágyakoztam már utánuk.
A Promodban találtam rá életem bőrszoknyájára, már egy régebbi Must have posztban is említettem. A legszebb a dologban, hogy 10.000-ről lett 3000 ft-ra leértékelve. Kettő darab volt, nagyon megörültem, hogy az egyik a méretemben. A másik bejegyzésszereplő pedig egy csomag hullámcsatt a H&Mből. Mindig ki vannak állítva az olyan bármikor használatos, hétköznapi kellékek, és jóformán még egyszer sem vettem onnan. 490 ft volt.





Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts