21:11

Pólótervezés

Sziasztok!
Ma egy tervezős bejegyzés lesz, ami már elég régen volt, és ha jól emlékszem csak egyszer, kézzel rajzolva. Most kipróbáltam a gépen szerkesztett változatot, a különbség mindössze annyi, hogy egy adott ruhadarabra specializálódtam. Mivel kevés olyan pólóm van, amilyet szeretnék, ezért elterveztem, hogy megtervezem, és az tényleg olyan lesz, amilyet én szeretnék. Gondolom egyébként sem csak én vagyok az, akinek problémái vannak a boltokban nagy általánosságban azzal, hogy mondjuk álmai darabjáról nincs méret, vagy egyszerűen nem áll jól rajta, mikor felpróbálja a próbafülkében. Ezért jött el az a pillanat, hogy egy megtervezett mintát vagy képet egész egyszerűen beviszek egy pólónyomtatással foglalkozó céghez (hála égnek ismerősökhöz). Az pedig olyan lesz, amilyen fazonú pólóra én kiválasztom, csakúgy, mint például a színvilágot. Én meglehetősen fekete-fehérben gondolkodtam.


























Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts