2013. január 5., szombat

DIY hajpánt

Szép estét!
Eddig sosem voltam megőrülve a hajpántokért, csak kiskoromban, viszont a fejformám olyan, hogy egyik sem állt jól rajta. Akkor még nem voltak divatban a gumis hajpántok, nekem egy darab volt. Illetve most már kettőféle, mert ma készítettem egyet! Egyik nap rám jött a DIY-mánia, így én neki álltam, persze konkrét elképzeléssel a fejemben. Először csillámport akartam szórni fekete alapra, de mivel az nem lett meg, elhatároztam, hogy pénteken (tegnap) bemegyek kristály vagy gyémántszerű köveket venni az egyik hobbiboltba. Mivel ez sem következett be, egyéb ötlethez kellett folyamodnom, amit alul bővebben ki fogok fejteni. Igen, mindenképpen fekete - fehér, vagy ezüst kombinációban gondolkodtam, ezek a színek vonzanak mostanában a leginkább.
Először lemértem a fejem felső részének fültől-fülig távolságát, majd egy középvastagságú gumiszalagot fekete anyaggal vontam be. Miután ezzel megvoltam, nagyon sok gondolkodás után átlátszó és hosszúkás ezüst gyöngyökkel borítottam be a felső felöletet. A hatás pedig az elvárt lett, nagyon örültem neki, egy egész napot dolgoztam vele, de megérte! Hogy hordani hogy fogom - hippisen vagy kislányosan -, még nem tudom, meg próbálom megtalálni majd az arany középutat, de mindenképpen valami egyszerű szett feldobásában fog szerepet vállalni ez a hajpánt.




Egyébként van tumblr-öm, kérdezzetek és jó képnézegetést! - adelpiros.tumblr.com

Üdv,
Adél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése