2013. február 13., szerda

Don't be afraid to wear

Sziasztok!
Én sokszor vagyok úgy, hogy nem merek felvenni valami extravagáns kiegészítőt, holott minden álmom, hogy hordjam. Ez a mondat talán kis kettősséget hordozhat magában. Hogy miért érzem ezt, annak viszont oka van; nagyon befolyásolnak mások véleményei, éppen ezért félek tőle, hogy például az iskolában vérig cikiznek vagy szándékosan megaláznak. Mára azért ezen tudtam már dolgozni magamban, nem köt le annyira, mint régebben. Azt hiszem, ez azért általános probléma mindenkinél, automatikusan az ember magában/magán tud a legtöbb negatívat felmutatni, és túl kritikus önmagával szemben.
Most viszont itt van lassan a farsang ideje is, ez pedig végképp ne legyen olyan alkalom, hogy ódzkodunk egy-egy szokatlan kiegészítőtől. Ugyebár elég nagy közkedvnek örvend napjainkban a hepp, hogy nem öltözünk be semminek, mert nem égetjük le magunkat. Sokkal jobb, ha úgy fogod fel, itt csak kiszórakozod magad - és ezt igenis meg lehet oldani igényes kivitelezéssel, csak egy kis energiát kell fektetni bele. Én imádom a régi divatot idéző darabokat, bár vannak, amiket tényleg félek viselni, sok akad, amiket szívesen magamra aggatok. Hogy egy kis bátorságot nyerjetek, készítettem pár képet, hogy mik azok a darabok vagy kreációk szerintem, amik mindenképpen a retró-zónába - ami egyébként a farsangokon kedvelt téma - esnek, mégsem olyan elterjedt még, vagy az emberek tutibiztosan nem vennék fel utcára.
Nagy karikafülbevalóval, napszemüveggel, és egy kendővel játszottam, eközben pedig kipróbáltam a '80-'90-es éveket, a hippi és a mosónő hajviseletet. Most mondhatnám azt, hogy totál retróba sorolom a napszemüveget is, de ezeket már simán lehet látni utcán is jó idő esetén.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése