19:49

Fully functioned bow

Szép estét!
Kreáltam egy újabb masnit. Már volt egy ilyen bejegyzés, azonban ennek elkészítésében van egy egészen aprócska csavar, valamint ismertetni szeretném a legfunkciólásibb formáit, és bizonyítani, hogy egy sima hajcsattot kívül más "feladatkört" is elláthat. Láttam néhány képet, ahol nők viselnek csokornyakkendőt. Hát, mi tagadás, megtetszett, de magamat ismerve addig fel nem venném, ameddig legalább három emberen nem látom a közvetlen környezetemben (pl. az iskolában). Még így is azt gondolom, elegánsabb alkalmakra lett kitalálva - színház, klasszikus koncert, stb. -, pontosan ezért csináltam meg én, sajátmagam, sajátkezűleg. Fogalmam sincs, mennyibe kerül valójában egy csokornyakkendő, ennek anyaga nem haladta meg a 150 forintot, azt gondolom, teljes mértékben megéri.
Elkészítettem egy nagyobb méretű masnit (kb. 14 cm a hossza), melyet befestettem egy átlátszó, de csillogó körömlakkal. Már korábban is kísérleteztem ezzel az anyag-körömlakk kombinációval egy kisebb textildarabon, és bejött, nekem legalábbis elnyerte a tetszésemet - ahogy ismételten. Nem időigényes tevékenység, bár kétségkívül nem árt pontosnak lenni.


Nekem tetszik a végeredmény, remélem nektek is!

Üdv,
Adél
 





You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts