19:48

Spring Fairy

Szép estét!
A mai napom egész jóra sikeredetta kényszeres tanulás ellenére, ugyanis volt időm fotózgatni is. Ideális régi tárgy keresgélése közben leltem rá a felakasztott és szárított szalmavirágcsokrokra. Szerintem iszonyú szépek, és nagyon jól mutatnak vázában, vagy akár csak fellógatva a szobában, arról nem is beszélve, hogy fehér és kék színük igencsak passzintható bármilyen berendezéshez. Fotóztam őket jobbról, balról is, mígnem addig sétálgattam velük a kezemben, amíg be nem ugrott, hogy mi sem mutatna jobban belőlük, mint egy tavaszi koszorú. Így hát elkészítettem, 'összefontam' őket, de egy kis cérnára is szükségem volt az összeillesztésük közben - ez a színe miatt nem látszik. Borzasztóan egyszerű elkészíteni, és szerintem nagyon jól mutat koszorúként hajban, persze elég merész benne kimenni az utcára.







Bár én nagyon tél-párti vagyok, az utóbbi időben azt kellett észrevennem magamon, hogy túlságosan is várom a tavaszt. Ti hogy vagytok vele?

Üdvözlet,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts