20:15

My new perspective

Sokszor érzem azt fotózás során, hogy értéktelen hülyeségeket, szürke képkockákat ragadok ki, amik senkit sem érdekelnek. Mikor van egy szemétkupac, és bizonyos állatok azon mászkálnak, hogy kihalásszák, kiszelektálják azt a piciny mennyiséget, ami számukra megfelelő, felkelti a figyelmüket. El szeretném hagyni ezt a - csúnyán mondva - szemétkupacot, és kiállítást nyitni! Természetesen ez egy jelképes értékű monológ, remélem másoknál is elképzelhetővé válik a szimbolizáció. Úgy mentem el sétálni, hogy a táskámban volt a fényképezőm, és tényleg csak akkor vettem elő, amikor már többszörös kényszert éreztem rá, és nem a kavicsos utat kezdtem el fotózgatni kevésbé érdekes szemszögből. Mikor az ibolyákhoz értem, akkor kaptam elő, még nem nagyon makróztam virágok kíséretében, így ez új élmény volt. Nagyon szép látni, ahogy a természet különlegességei kitűnni látszanak, és életjelet adva jelzik ottlétüket, ezáltal az évszakok hírhozói új értelmet nyernek.













Szép hetet,
Adél

You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Én is szeretek "kiragadni" érdekes részleteket a fotózásban, vagy szokatlan szemszögből bemutatni valamit. :) Bár utána sokszor/sokan kérdezik a képre pillantva, hogy "mi ez?" :D

    Az első két kép nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Popular Posts