17:03

Eyebrows of famous models


Mi az, amit először megnézünk egy emberen? Legáltalánosabb esetekben az arcot, pontosabban a szemet, a szájat, és manapság nem utolsóként a szemöldököt. Hogy utóbbi miért van, annak egészen egyszerű a magyarázata. Nagyon gyakori eset, hogy még a szemét sem tudom megnézni a velem szemben álló illetőnek, merthogy olyannyira feltűnő a szemöldöke, természetellenes, mintha egy absztrakt műalkotás honolna az eredeti helyén. Tökéletesen megértem, ha valakinek egybenőtt, dússzőrzetű szemöldöke van, korrigálja, de tényként kell felállítanom, hogy az emberek rengetegszer túlzásokba esnek, és feleslegesen kezdenek neki önnön megnyirbálásuknak. Senki ne felejtse el, hogy ami van, az nem véletlenül van ott, hiszen nem utolsó sorban védelmi funkciója is van a szemöldöknek, a szempillák mellett sok portól, kosztól, egyéb kellemetlenségek okozta irritációtól védelmezi a szemet.
Én nagyon sokat vívódtam magamban azon, hogy nekiessek-e a szemöldökömnek, pedig csak szimpla kiigazítási gondolattal játszottam el. Nekem természetes, nem szedem, és egyelőre nagy valószínűséggel nem is fogom. Azért nem kezdtem el, mert hatással voltak és vannak rám a közeli emberek, akik meggyőztek arról, hogyha kiszedem, akkor visszanőve sokkal csúnyább lesz, és most is nagyon szép vonala van. Amitől puha vonalát kapja, azok az apró szálak alul - engem ez irritál, de hagyom, mert nem szeretnék felnőtt koromban csúnya szemöldököt, például ha esetleg nem lesz időm, hogy foglalkozzak vele. Jövőelmélet, de talán hasznos, nem árt ezen is elgondolkodni.
Összegyűjtöttem pár modellt, akik milliókat keeresve megélnek – naturális szemöldökkel, ebből adódóan gyönyörű, különleges arccal. Nagyon becsülöm őket emiatt, legtöbben a kedvenceim közül kerültek ki.

 Kezdeném a sort Doutzen Kroesszal. Szerintem nagyon szép alakja van, az arcán pedig kiemelkedően szépek a szemei és a szája. Ő nem az, akinek sosincs kiszedve a szemöldöke, de sok kampány és reklámanyag főszereplőjévé választották bizonyára teljesen eredeti, vagy legalábbis nem kiszedett szemöldökkel.



Frida Gustavsson egy hihetetlenül szép, szerintem igen 'antikarcú' modell, leginkább bájos tekintetével lopta be magát a szívembe. 




 A következő modell egy nagyon különleges szépség, Sasha Pivovarova. Míg bárki más elborzad a lány látványától, engem megfog az igazán nagy különlegességével. És félreértés ne essék, ez semmiképp sem negatív különlegesség. Csupán nem olyan, mint minden második lány az utcán. Okosan teszik azok, akik őt kérik fel reklámarcuknak, ugyanis kivívja az emberek elsődleges érdeklődését, majd elborzadását. Ezen a nép fennakad és megjegyzi - ezzel együtt az éppen adott Sashanak munkát adó céget vagy márkát is. Sokan megijedhetnek tőle, holott gyönyörű mosolya és szemszíne van.



 Karlie Klosst nem sorolnám a tipikus szépségek közé, mégis van valami pluszos a tekintetében, valami elbűvölő, és nem utolsósorban szinte mindig a legtermészetesebb arccal jelenik meg. Amellett, hogy a Victoria's Secret show elsőszámú megtestesítője a vékonyságnak, szélsőségesen íves szemöldökkel rendelkezik.




 Nem fűzök túl pozitív gondolatokat a legkeresettebb magyar topmodellünkhöz, Palvin Barbarához, de azt becsülöm benne, hogy ő is meghagyta eredeti szemöldökét, az arca (többek közt ezáltal) természetesen szép.




 A következő, és egyben utoljára bemutatásra kerülő topmodell is magyar, talán a hazai kedvencem, Axente Vanessa. Szeretem benne, hogy nem olyan, mint a többi modell, nincs tökéletes orra, de pont ez teszi őt önmagává és keresetté, legutolsó értesülésem szerint pedig most szerepel(t) harmadszorra az olasz Vogue címlapján. Szerintem érettebbnek néz ki a tizenhétnél, de mivel ennyi idős, nem lehet semmi modellkarriert építeni és a tanulást is előre helyezeni.



Meghökkentő, egyben érdekes is, nemde? Szerintem nagyon érdekes projekt volt. A bejegyzés ötletét Doutzen Kroes adta, amikor is megpillantottam a reklámját a L'Oréal polcainak illusztrációján.

Üdv, 
Adél

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. óó hát ez most valóban pont ideális kérdés:) nagyon jó lett a bejegyzés!! <3
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés

Popular Posts