2013. március 16., szombat

Favourites of the season

Sziasztok, szép estét,
kiválogattam a múlt hét leggyakrabban viselt ruháit, valamint a legújabb szerzeményeket. Olyan is van, ami már régóta a kezeim között tudható, és nem tudtam minderről, vagy csak szimplán régen használtam. A hétvégi hideg idő ellenére szép, tavaszias napokat is magunk mögött tudhatunk, amit én ki is használtam, szoknyában és lenge felsőben járkáltam.

Ez a farmerdzseki még anyukám használatában állt pár évvel ezelőtt, viszont mára egészen egyszerűen magaménak gondolom, és egészséggel használom, haha. (GAS)




Nagyon rá vagyok robbanva a kabátokra - és még ezeken kívül is van! Ez a zöld darab tipikus szezonális sláger, nagyon imádom, kényelmes, és egyszerűen kombinálható szinte bármivel. Elég gyűrődős darabról van szó, de szerintem ez semmiképp sem szól ellene.



 Ha már khakis árnyalatoknál tartunk, akkor egy újonnan felfedezett ing bemutatására is sor kerül, ami iszonyat könnyen belepréselhető és feldobható egy hétköznapi szett tartozékaként. Csak megjegyzésként fűzném hozzá, hogy én göndör hajjal és szegecses nyaklánccal viseltem, szerintem jól nézett ki. (YESSICA)




Ez a sál egy új szerzemény, nagyon nagy, akárcsak egy asztalterítő, de volt, aki elegánsan lefüggönyözte. Pedig szerintem egértelmű, hogy szép, tavaszi sál, semmi egyéb, esetleg még valamilyen kendő. Nagyon egyszerű, de szép a mintája, szinte bármihez felvehető, szerintem nagyon jól mutat a fenti khaki kabáttal.




Szerény véleményem szerint basic pólók mindig jól jönnek, de szerintem azokból sem mindegy, milyen anyag, kivágás, szabás, stb. Nekem a kedvencem foltos lett, ami nem jött ki belőle teljesen, ezért muszáj volt sort keríteni egy beújításra.




És most jön a legújabb kedvenc! Bő póló, bő és hosszú ujjakkal, haskilógatós rövid szabással. Már csak ez is inspirál abban, hogy nyárra meglegyen valami kockahasféle. Topshop, jelenlegi kedvenc márkám a sok közül, szóval instant hipster love again. (TOPSHOP)




Ez egy régebbi H&M-es póló, szintén rövid fazonú, és most végre megint előkerült. Szeretem az anyagát, bár szigórúan kell alávenni valami fehér vagy fekete toppot. (H&M)




Üdv,
Adél

2 megjegyzés:

  1. úú a farmerdzseki meg a két utolsó felső azok isteniek! *-*
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés