13:39

Changes for a healthier body


Általános probléma, mindennapi toporzékolás, önmarcangolás, és megfelelni akarás. Nagyon sok fiatal küzd azzal, hogy szép alakja legyen, eközben elfelejtik a külvilágot, az esetleges negatív következményeket. Sokan nem tudják, mibe is vágnak bele, amikor tizenöt évesen elhatározzák, ők bizony diétázni kezdenek. A kritikus állapot akkor áll fel, mikor az alanynak tökéletes a tömege saját méreteihez (magasság, csípőszélesség - ami megmásíthatatlan adottság!) képest. Én nem szeretném túlsúlyos ember szemszögéből nézni a dolgokat, mert okoskodásnak tűnne, amit nem tapasztalatból írnék.
Az utóbbi időben túl sokszor tekintgettem a tükörbe, méregettem a lábaim vastagságát, hasam laposságát, vagy éppen kitüremkedését. Több héten keresztül futni jártam - és járnék is, ha nem lenne esős az idő, és felázott a talaj -, minden hétköznap ötven vagy több felülést csinálok, és ezzel majdnem minden el van rendezve. Hetente kétszer balettedzésre is eljárok, de az közel sem segít a felsőtestemen, csupán izmos, formás lábakat kölcsönöz. Még mindig semmi ez akkor, ha naponta csomó édességet, szénhidrátot és temérdek cukrot beviszek a szervezetembe. Merthogy igen, mindig találok valami nassolnivalót. Ennek már a múlténak kell maradnia, elhatároztam, hogy nem fogok minden étkezés után és néha közötte is rájárni az édességes fiókra. Azt még nem tudom megtagadni magamtól, hogy naponta ne egyek édességet, de lehet, hogy nem is szeretném. Most úgy állok, hogy naponta egyszer eszek édességet, nem eszem degeszre magam az étkezések során, húzok egy határt, ami nem megy túl a jóllakáson. Ha még kívánok valamit, nem nyúlok rögtön érte, már van a fejemben egy kontroll, ami azt mondja, ne, mert ez csak plusz, semmi szükségem rá, az ég-világon semmi, hiszen már jóllaktam!
Nem fogok koplalni, kihagyni a három legfontosabb étkezést vagy desszertet. Kétségtelenül odafigyelek, ne gyorséttermi vagy egyéb totál egészségtelen étel legyen az asztalomon, és egész nap vizet iszom, vagy bio szörpöt, teát készítek magamnak. Keresem az arany középutat, nem úgy van, hogy csak desszertet eszek, főételt meg nem, mert az nagyon nem egészséges, pedig nemrég még én is azt hittem, hogy ez így helyénvaló!
Ha van egy ideális test, amin még nincs - vagy csak kialakulóban van - lógó has, vagy lötyögő comb, akkor igyekezzünk arra rádolgozni, erősítő gyakorlatokat végezni. Végezzük előbb el a kötelességeket - tanulás, házimunka, stb. -, ami után jön az önmegtisztulás, a magunkra koncentrálás. Sokkal tisztább lelkiismerettel fekszem le, már nem vagyok éhes kora reggel, csakmert vacsora gyanánt nem ettem semmit, előtte meg édességgel töltöttem tele a gyomrom.
Ne várjunk két nap után eredményeket, figyeljük meg inkább a két hét után bekövetkező változásokat. Amit pedig leszögeznék, hogy ne legyen egyik gyakorlat elvégzése sem kényszer, hittel és pozitív energiával feltöltődve érdemes nekikezdeni az alakformálási procedúra bármelyik napján. Nem kell kényszeresen minden nap elvégezni, ahogy jólesik, ahogy az idő engedi, ne stresszelj egy vagy kettő nap csúszás miatt, maximum csinálj több felülést a következő alkalommal.
Hit, nyugalom, türelem, elszántság és boldogság, ez a pár szó minden alak tulajdonosának szól. Azt gondolom, kell egy kitűzött cél, inspiráció és motiváció. Az én célom, hogy nyárra feszes és kidolgozottabb hasam és combom legyen, amivel öröm végigmenni a strandon. Emellett persze nem szabad elhanyagolni a többi testrészt sem.

Összegyűjtöttem néhány már nem élő, vagy régebben a porondon álló hírességet, színészeket, modelleket, ugyanis mára vagy holnapra tartogatok még egy bejegyzést.

A saját büszkeségedért harcolj és tegyél,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts