2013. április 7., vasárnap

DIY - headband

Szép napot!
Egy kicsit jobbra fordult az idő, bár hogy őszinte legyek, nekem az esős idő sokkal szimpatikusabb. Tegnap viszont már én is ráuntam a konkrétan semmilyen időjárásra, ezért őszinte boldogsággal nyugtáztam, hogy ma a nap is előmerészkedett végre.
A hétvégén nekiláttam egy DIY-ékszer elkészítésének, viszont még nincs teljesen kész. Múltkor is ígértem, hogy lesz ilyen poszt, ezért nem szeretném húzni tovább az időt, így megmutatok egy roppant egyszerű, ám annál mutatósabb hajpántot. Rá kellett jönnöm, hogy nekem a hajpántok nem állnak jól; a műanyagok sosem illeszkedtek a fejemre, a hippis pedig túl extravagánsnak tűnhet. Viszont! Ha fogunk egy szalagot, masnit kötünk rá, biztosítjuk azt biztosítótűvel, majd hátul megkötjük, az garantáltan bárkinek jól fog állni! A legjobb benne pedig az, hogy egy egyszerű outfitbe némi bájt és érdekességet csempész.





Kellemes jövőhetet,
Adél

6 megjegyzés:

  1. Egyszerű de nagyszerű!!!!Ja és IMÁDOM a hajad!!!
    http://ladybirdcastle.blogspot.ro/

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép!:)
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit késve, de köszi :))

      Adél x

      Törlés