17:56

First own planned accessory

Elkészítettem az első saját tervezésű ékszeremet. Azért vagyok büszke rá, mert ténylegesen elterveztem, és végre lerajzoltam, hogy pontosan lássam, mi, hogy, merre, meddig. Bár ez sem egy bolti áru létbe bocsátható darab, azt  gondolom, tökéletesíteni mindig lehet, és gyakorlás kérdése minden. Vízszintesen 3 cm, függőlegesen pedig 8,5 cm körülinek mondható. Én nem hordanám utcára, inkább felnőttek fülébe aggatnám. El tudom képzelni egy neves, elegánsan csinos eseményen Kelly Rutherford fülébe, vagy csak a Gossip Girlben alakított Lily Bass személyére egy könnyed, finom, hosszú ruhához párosítva. Ugyanígy el tudom képzelni a nagy, mutatós fülbevalók korszakába, amilyeneket a Carrie naplójában hord Donna LaDonna. Egyszóval többfunkciójú fülbevalót készítettem, ami jól láthatóan átlátszó gyöngyökből, és rézhuzalból áll. Megosztott véleményre számítok, mert nem hétköznapi, ahogy a fizikai megvalósítás a huzaldarabokkal sem, de számomra pont ezért különleges.



Üdv,
Adél

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia! Már olvasom egy ideje a blogod,nagyon tetszenek a bejegyzéseid és a stílusod. Tényleg nagyon különleges és egyedi a fülbevaló,amit alkottál és főleg nem hétköznapi :) Remélem várhatunk majd még tőled hasonló "DIY" posztokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, nagyon aranyos vagy, örülök, hogy tetszik :) Elég gyakran kísérletezgetek, de jó, ha tízből összejön kettő, ennek ellenére rajta vagyok, hogy több DIY legyen!
      Adél x

      Törlés

Popular Posts