2013. április 17., szerda

Floral environment

Idejét se tudom már, mikor volt utoljára outfit poszt. Nagyon hiányolom már őket én is, egyszerűen nem adódott rá alkalom, vagy próbálkoztam velük, de mégsem kerültek fel. Végre elmentünk fotózni, nagyon jólesett! Annyira szépek a fák, mikor virágzanak, hogy az szinte szavakkal leírhatatlan... Eddig a télért voltam oda nagyon, de azt hiszem, a hosszú hideg miatt már hiányoltam ezt a kellemes időjárást, mediterrán hangulatot. Amikor csak egy vékony dzseki kell reggel, délután pedig akár pólóban is kimehetünk az utcára.
Szeretek mesebelihez közeli helyen fényképezni, a világos, könnyed színeket és fényeket...
Egy mintás nadrágot viseltem (Atmosphere) fehér övvel, fekete felsővel (F&F), amit a napszemüvegen kívül a szezon nagy slágerével, farmerdzsekivel (GAS) tettem érdekesebbé! Egyébként idén farmer - lehetőleg világos - minden mennyiségben! Bármi egyébbel kombinálható, nálam csak a farmer-farmerral nem igazán játszik. A szetthez pedig egy fehér sportcipőt (Lacoste) választottam a fekete táskámmal (Promod) együtt, a környezet hangulatát befolyásoló rózsaszín virágrengeteg elvont felhője pedig totálisan rámragadt!

















Élvezzétek ki a tavaszt,
Adél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése