20:12

Old famous people - everything is ok with you too


Rengeteg olyan híres ember van, akiket gondolkodás nélkül csodálni kezdünk, hiszen olyan adottságokkal rendelkeznek, amikre mi vágyunk, nehezen megvalósíthatónak, távolinak, de csodálatosnak tartunk. Hogy az előző bejegyzés témájánál maradjunk, összegyűjtöttem azokat az embereket, akiket vagy a vékonyságukért, vagy teltkarcsúságukért tartok érdekesnek. Én inkább a vékonyságot tartom szebbnek, mert az mostanában ritkaság és különlegesség, viszont azt becsülöm, aki stresszmentes életet él a bőrében, nem stresszel azon, hogy néz ki, mindeközben tehát teljesen boldog.

Manapság a vékonyság undorítónak számít - én azt hiszem, ez irigykedés. Az anorexia, bulimia, kórsoványság nem egyenlő a háj- és zsírmentes, feszes, szép testtel. Szerintem az is nagyon szép, ha az arccsont szépen kirajzolódva mutatkozik meg.
Audrey Hepburnt alapvetően nem tartottam szép nőnek, de a testalkata és a szemei nagyon szépek. Az ő vékonyságának története azzal kezdődik, hogy gyermekkorában édesanyjával Angliában próbáltak Franciaország után új életet kezdeni, ami bizony nehezen ment, sanyarú körülmények között éltek, keveset ettek, így alakult ki törékeny testszerkezete, ami bizony egész életét hűségésen végigkísérte, elősegítette modellkarrierjében, és balett tanulása sem vált hátrányos tényezővé.





Twiggy (eredeti nevén Lesley Lawson), a tizenhat éves korára befutó modell, és a '66-os év arca gyönyörű alakkal és nem utolsó sorban arccal büszkélkedhetett. Elképesztően gyönyörű babaarca volt, ezt erőteljesen elősegítette különleges sminkelési stílusa, az alul kihúzott pillái, és rövidfrizurájú hajviselete. Az alkata alapból ilyen vékonysággal bírt, nem koplalt vagy fogyókúrázott, csupán odafigyelt, mit eszik. A ma hatvannégy éves hölgy erőteljesen hirdeti, hogy nem kell csontsoványnak lenni, és végül belebetegedni önmgaunk elfogadásának nehezítésébe. Egész így nyilatkozott: "Sosem fogyókúráztam, csupán nem eettem mértéktelenül, valamint odafigyeltem, mikor és mit tettem a tányéromra. Sosem fogyókúráztam volna esztelenül azért, hogy divatikonná válhassak." Nem mellesleg akkoriban még nem is igazán játszott szerepet a mai napokra kialakuló soványságkultusz.





A kunkori, hidrogénezett hajú Marilyn Monroe nevét szinte mindenki ismeri. Ő nem egy pálcika, de pont ezért szeretik azok, akik még ma is istenítik - a csodásnak gondolt teste miatt. Számos filmben játszott, de bizony életének fontos pontjai voltak különböző fotózásai. Őt azért említeném meg, mert nem fogyókúrázott, hanem ő az a bizonyos, aki kissé tudatos táplálkozással élte le boldogan - persze azért hullámvölgyekkel tarkítva - az életét. Ha azt mondanám, vékony, hazudnék, és ezért bizonyára sokan megköveznének. Nekem nem ez az ideális testalkat, de közel van hozzá - mindent az én perspektívámból írok.




Azért gyűjtöttem össze ezt a pár hírességet, hogy lássátok, ők ilyenek voltak, hogy s mint tudták felhasználni az adottságaikat. Nem véletlenül tudjuk még ma is a nevüket, hiszen jók voltak úgy, ahogy léteztek.
Azt sose feledjétek, hogy mások örülnének, ha annyit ehetnének, mint mi valamennyien, ezért sose sajnáljátok magatoktól az ételt, ne essetek túlzásokba egyik szélsőség irányába sem. Annyit egyél, amennyi jólesik, és a legfontosabb, hogy fogadd el magad, és élj a saját REÁLIS szabályaid szerint.

Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts