19:21

Happy rainy day

Pár osztálytársammal tegnap fotózni mentünk, ugyanis ezzel a procedúrával pár lépéssel közelebb kerültünk ahhoz, hogy felvázolódjon az egyik beadandónk anyaga, aminek lényege egy prospektus, újság vagy magazin elkészítése. Én iszonyatosan örültem ennek az ötletnek, mert még sosem csináltam ilyet nagyban, mindig csak kisebb cikkeket írtam eddig, most pedig egy egész újságszerkesztés lehet a feladatunk.
Az öltözködést nem vittem túlzásba, a kiszámíthatatlan idő miatt sajnos nem lehet nyáriruhákat, rövidnadrágokat és szoknyákat viselni - minden esetre reménykedek, hogy ez idővel megváltozik. A rózsaszín ing (H&M) és a fekete bőrdzsekihez (KIT) egy sima farmer-sportcipő kombináció társult, tehát annyira nem volt izgalmas az ruházkodásom azon része. Többször elkezdett cseperegni az eső, de nem járt túl az eszünkön, igazi túlélő fotósok voltunk, hahh! Én is kattintottam képeket, de elég keveset. Ha minden jól megy, még többször is összejövünk majd így páran fotózgatni és elütni a felesleges időt, hiszen már egyre fogynak a napok a nyári szünet kezdetéig, amire már remeknek ígérkező terveim vannak!





































































Üdv,
Adél

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Nagyon tetszik a rózsaszín ing és a bőrdzseki együtt, jó ötlet. :) Talán még rádobhattál volna egy statement nyakláncot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az már nem én lettem volna, de köszi :) Adél x

      Törlés

Popular Posts