2013. május 31., péntek

Lovely roses

Rengeteg dolog van körülöttünk, amik nap mint nap inspirálnak bennünket. Van, aki ezzel él, felhasználja, viszont van, akiben nem is tudatosul - mindez persze személyiségtípusoktól függ. Én nagyon szeretek új ismeretek birtokába jutni, legyen szó akármiről. Szeretem tágítani a látóköröm, még ha az az én szememben pozitív vagy negatív is legyen, egyszerűen csak nagyobb tudást, betekintést érzek az elmémben, ami által könnyebben tudok mérlegelni, vagy csak szimplán újdonsült szerepet kap a mindennapjaimban.
Ma vettünk egy csokor rózsát. Fogalmam sincs, mi a speciális neve ennek a mini, rózsaszín könnyű eleganciacsokornak, de engem olyan mértékben elvarázsolt, hogy csak na. Ilyenkor elgondolkodom, milyen romantikus ajándék lenne ilyet kapni valakitől. Alapjáraton nem vagyok oda mindegyik virágért, legalábbis nem szeretek azt kapni semmilyen ünnepre, akármilyen alkalomból, de ezt talán még el is fogadnám. Leírhatatlan érzéseim egyike, mikor ilyen csodás dolog tárul a szemeim elé. Tudom, csak egy csokor virág, de mégis, motivál, van jövőelméletem, inspirációm például egy rajzhoz, divattervhez. Sikerült lekapnom gyönyörű makrós képeket!





































(A fotók sajátok)


Üdv,
Adél 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése