21:52

Blanka's outfit today

Ma Blankát fotóztam, osztálytársak voltunk általánosban, de még mindig nagyon jól kijövünk egymással. Már nagyon rég megbeszéltük vele, csak sosem volt alkalmas valamelyikünknek. Félő volt, hogy megint meghiúsul a terv, mert nagy, szürke esőfelhők érkeztek. Le is hullott az eső, de még azelőtt tudtunk kattintani képeket. Ő is imádja a divatot, jól öltözködik. A pólója Pull&Bear-es, a szoknyája és a farmerdzsekije pedig a Bershkaból vannak. Szerintem a szoknyája a legjobb az egészben. A ruhakombinációhoz egy fekete mutatós szandált választott, ami a Viktória cipőboltból van. Néhány kép erejéig a 'mosónős' kendőjét is felvette, amit még Disneylandben szerzett be, szerintem copffal áll neki a legjobban. Jó nap volt, és szerintem szép képek születtek!







 

Üdv,
Adél

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ajj, nagyon nagyon szeretem a bolgodat, nagyon jók a képeid, a fogalmazásaid, meg úgy minden, csak kár, hogy nem sűrűbben teszel fel dolgokat:((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy :) Sajnos a héten rengeteg dolgom volt, de ezt kárpótolni fogom!

      Törlés

Popular Posts