22:29

DIY braided headband

Nagyon szeretek új dolgokat kreálni, nem mellesleg azt is, amikor az elképzeléseimből épkézláb teremtmény születik. Gondolok most konkrétan egy hajpántra, amit legutoljára készítettem el DIY témában. Nagyon egyszerű, újra a pezsgőszínű szalagot használtam; levágtam belőle három egyforma hosszú szakaszt, összefontam, majd összefogtam őket, ezután pedig rávarrtam egy hajamhoz hasonló színű gumit, így kész is volt a tökéletes fonott hajpánt, ami naturális színe miatt nagyon sok mindennel kombinálható, érdekes fénylése miatt pedig egyáltalán nem unalmas. Én hordani szeretném akár lófarokkal, akár kibontott hajjal, de ha valaki bevállalja hippisen, az garantáltan ki fog tűnni a tömegből - pozitív értelemben.



Szép estét, szép holnapi napot,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts