18:37

Vintage swimwear

Mindig szeretek visszamenni egy kicsit az időben, hiszen többnyire azon alapszik az egész divatvilág, a szezonális darabok mindig a múltba csöppentenek minket vissza, akármelyik márkától akármelyik év kínálatát nézzük is. Szerintem elsődleges, hogy ezzel tisztában kell lenni ahhoz, hogy egy új hullámot tudjunk elindítani, és az elmúlt évek kreációjába valami keveredést-kavarodást, valamiféle modernséget kölcsönözzünk, ami aztán adott idő elhaladtával megint ebből az időből való visszatekintést fog jelenteni. Ezek után már biztosan kijelenthetjük, amit többnyire megszokásból, gondolatmenet nélküli nyelvjárássá generálva használnak nap mint nap az emberek; a divat ismétli önmagát. Bizony, a körforgás szerintem is örök.
Többnyire a fentiek miatt tartom példaképeim egyikének Lana del Reyt, akinek a gyakorlatiassága a stíluskivitelezésben remek! Szavakkal leírhatatlan, amit meg tud valósítani, amiért a szememben különleges. Eszméletlenül jól látja azt, hogy kell visszamenni a divatban, milyen kivitezésben - mind minőségi, mind stilisztikai szempontból. Ő az, akinek annyira kiszámíthatatlanul jól látja, mi volt régen, hogy néhányszor megkérdezem magamtól; ez a nő biztosan a mi korunkban él? Ezek maximum csak rég előkerült fotók lehetnek róla... De nem. Lana del Rey él és virul - azt hiszem -, és mindeközben időutazik egyet. Ő nem az a tipikus hollywoodi lerágott csont, nem egy műanyagbábu, hanem a vérében van a jóízlés.
Olyan képek következnek, amelyek azt a bikinitrendet képviselik, amelyet én nyáron a strandon szeretnék látni. Ennek ellenére úgy gondolom, hogy az én elképzelésem száz emberből maximum tíznek tetszene. Lana, Marilyn, és még néhányan, akik kitűnően diktálják a divatot napjainkban (is). Az összes az 1940-es elvet követik, magasított alsó rész, és ahhoz illő felső. Nem mellesleg pedig érdemes figyelni a kiegészítőket; napszemüvegek, frizurák, szandálok.










Üdv,
Adél

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Na nekem például nagyon tetszenek az ilyesfajta fürdőruhák.leginkább az alsórészük, de egy a gond: HOL LEHET VENNI ILYENEKET?! Kérlek segíts, ha tudsz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök, legalább nem vagyok egyedül :) Én nem nagyon láttam a boltokban még ilyesmit, a H&M honlapján akadtam rá egy ilyesfélére (http://www.hm.com/hu/product/11781?article=11781-A), és a Topshop honlapján (http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/CatalogNavigationSearchResultCmd?catalogId=33057&storeId=12556&langId=-1&viewAllFlag=false&sort_field=Relevance&categoryId=208534&parent_categoryId=203984&beginIndex=1&pageSize=20) is felfedezni párat, onnan maximum rendelni tudsz :)

      Törlés

Popular Posts