20:39

School trip

A hétvégén osztálykirándulni voltunk, és tegnap, azaz hétfőn értünk haza. Egy ökofaluban voltunk, jurtákban aludtunk, és egyéb hasonló okokból adódóan elég természetközeli élményt nyújtott ez a pár nap. Fényképezőgépet én sajnos nem vittem, de telefonnal kattintottam párat, és a többiek sem tétlenkedtek ilyen szempontból. Gyönyörű helyen voltunk, szerintem szavakkal leírhatatlan tájkép, panoráma tárult a szemünk elé, ami minden napszakban másik csodálatos oldalát mutatta meg, egyik este például ködbe borult és az egész eltűnt.
Voltak lovak, a karámjuk előtt pedig egy nagyon nagy kupacnyi széna volt elterítve, amin birkóztunk egymással (haha) vagy tanultunk, máskor csak odaültünk lovakat simogatni és etetni. Irtó aranyosak voltak, bár én sosem ápoltam velük olyan közeli kapcsolatot.
Sajnos nem tudok outfit poszttal szolgálni, mert egy ilyen kirándulásra nem éppen visz rendes utcai ruhát az ember. Pedig ha tudtam volna, és kicsit okosabban előregondolkodtam volna, lehet, hogy besuvasztom. Mindenesetre így is nagyon jó volt, határozottan élveztem!





































(A fotókat Szabó Ráhel készítette)

Üdv,
Adél

You Might Also Like

0 megjegyzés

Popular Posts