12:04

Alice in wonderland

A nyár nem is nyár amolyan igazi mesébe illő nyáriruhák nélkül. Az egyik barátnőmnek rögtön az jutott eszébe a képekről, hogy olyanok, mint az Alíz csodaországban! Nagyon kellemes viselet a délutáni-esti órákban sétához vagy bármilyen esti kiruccanáshoz. Én ugyan nem sokszor hordok egyberuhát, de vannak olyan alkalmak, amikor nagyon szívesen viselem őket. Ez a pöttyös darab lenge vászonruha, tehát nem sülök bele a tikkasztó melegben. Mások általában ilyenkor szandálban járják útjukat, én azonban makacsul kitartok a tornacipő mellett, a fehér Vansemet húztam fel, amit szinte bármivel könnyen lehet kombinálni, legtöbbször lezserebb szetteket eredményez. Itt az élő példa, hogy egy csinos ruhát is lehet lazábbá varázsolni - én ezt a fent említett cipővel és néhány karkötővel oldottam meg, és nagyon komfortosan éreztem magam. Az elmaradhatatlan napszemüveg pedig most is nálam volt, hiszen a nap este nyolc-kilencig nem tér nyugovóra.




























































































További kellemes nyári szünetet,
Adél

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. vans*-* ééén is imáádom a vansomat<3
    te pedig szép vagy, as always:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet őket nem imádni? :D Köszi! x

      Törlés

Popular Posts