2013. június 18., kedd

Hipster on

Talán nem is gondolnánk, mire mehetünk pár darab fonallal. Nekem van egy cipősdoboznyi, még a mamámé volt, ő használta többek közt hímzésre. Annyira belopta magát a szívembe a hippi világszemlélet, szabadságérzet és kreativitás, hogy elkezdett fájni a fogam egy színes fonott hajpántra és pár karkötőre. Tavaly nyáron hármat hordtam egyszerre, de évközben elkezdtek zavarni, és megszabadultam tőlük - mára megint hiányoznak. Így hát mi mást tehettem, fontam egy hosszú darabot, ami több funkciót is elláthat külön-külön; lehet belőle a karkötőn és hajpánton kívül nyaklánc is, bár ez utóbbit halmozással viselném legszívesebben, úgyhogy elképzelhető, hogy fonok még egyet hozzá.
Mindezek mellett azt vettem észre magamon, a hirtelen beköszöntött kánikálában a befutók nálam egyértelműen a bő felsők. Annyira kényelmesek, és kevésbé van melege benne az embernek, így ezeket bártan ajánlom akár mindennapi, városnézős vagy nyaralós viseletnek, és nem utolsó sorban könnyen kombinálhatók sortokkal, szoknyákkal vagy csőnadrággal. A kiegészítők pedig csak dobnak egy-egy szetten!



(A fotók saját készítésűek)

 Üdv,
Adél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése