2013. július 23., kedd

 DIY short

 Nagy nyári közőrületnek örvendenek a levágott rövidnadrágok, legyen akár otthoni művelet, vagy egyszerű besétálás a helyi butikok egyikébe. Rengeteg olyan darabbal talákozhatunk, melyek direkt vannak agyonnyúzva, kidörzsölve, rojtozva. Hozzám ez a vonal nem áll túl közel, ki is néztem egy American Appareal magasszűrú rövidnadrágot, de mégsem került sor a megvételére, ugyanis egy hosszúnadrágot vágtam le. Magasszárú Levi's nadrág, amely a kilencvenes évekbeli outfit posztomban volt korábban látható. Nem hinném, hogy valaha hordtam volna utcára hosszúszárúan, de így garantáltan, máris más a helyzet! Nem varázsoltam tehát 'ripped shorrtá', hanem a levágásnál ráhagytam plusz centiket, hogy fel tudjam hajtani. Nagyon szeretem, sokkal kényelmesebb viselet, mint hosszú szárral. Kifejezetten ajánlom ezt a magasderekú megoldást, eszméletlenül vékonyítja a csípőt, ezáltal pedig egy sokkal nőiesebb alakot varázsol viselőjének.



































(A fotók saját készítésűek)

Üdv,
Adél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése