2013. szeptember 14., szombat

AMERICAN PANCAKE

Kipróbáltam egy nagyon egyszerű receptet, egészen pontosan amerikai palacsintát sütöttem. Nagyon elmentem ebbe a konyhatündéres irányba, valójában viszont nagyon dolgozom a háttérben divattal kapcsolatos dolgokon, de amíg azokkal tulajdonképpen nem tudok mit kezdeni, addig nem szeretnék felkonferálni semmit, majd mindent a maga idejében.
Korábban is készítettem már amerikai palacsintát, viszont ez most tényleg úgy sikerült, ahogy akartam, a legpozitívabb könnyed tésztája volt.


Hozzávalók: - 30 dkg liszt
                     - fél csomag sütőpor
                     - 1 tojás
                     - 1/2 teáskanál só
                     - 2 teáskanál cukor
                     - 3 dl tej
                     - 5 dkg vaj

Elkészítés: egy magas tálban a lisztet, sütőport, sót, cukrot, tejet, vajat, és a felvert tojást robotgéppel összekeverjük. A kész tésztát kb. 10-12 cm-es átmérőjű körré formázva merőkanállal öntsük a forró, kivajazott palacsinta sütőbe.




(A fotók saját készítésűek)
Üdv,
Adél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése