2014. június 25., szerda

SOUR CHERRY CRUMBLE PIE

Nyamm! Isteni finom pite komponensváltoztatással. A nyár beköszöntével a gyümölcsvariációk tárháza végeláthatatlan, a sütik változatossága, sokszínűsége csakugyan. Legszívesebben csak sütnék egész nap, ha más dolgom nem is lenne a világon. A tésztarecept ugyanaz, mint a korábban kiposztolt almás pitéé (IDE kattintva eléred), mindössze a töltelék előkészítése változott.
A meggyet megmostam, kimagoztam, kinyomtam belőle a levet, és szűrőn hagytam lecsöpögni. (A meggylét fogyasztásra ajánlom, pazarlás lenne, fenséges íze van, én savanyún szeretem, de a cukor hozzáadása természetesen lehetséges.) Becukroztam két evőkanálnyi adaggal (ízlésenként változhat) a meggyet, és két evőkanál étkezési búzadarát adtam hozzá, majd beletöltöttem a pitébe a már almával ismertetett módon.
















(A kép saját készítésű)


Üdv,
Adél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése