2014. július 17., csütörtök

A cup of energy

Teljes természetesség, egy-két hozzávaló, amelyből az egyik a kertben terem.
A házi joghurt néven árult joghurtok nekem nem ízlenek, általában íztelennek találom őket. Viszont itthon már rengeteget kotyvasztottam. Mindig szezonális gyümölcsöket használok fel, így esik, hogy télen banánból, nyáron pedig eperből, meggyből, vagy éppen - a jelen esetet nézve - barackból készítek finomságot. Úgy ízesítem, hogy a boltira hajazzon, mert azt nagyon szeretem, csak sajnos rengeteg egészségtelen adalékanyag van benne.
Egy hete jöttem haza Németországból, ahol nagyon sok édességet ettem, persze ez számomra nem maradt láthatatlan. Így hát a reggeli kakaós csigát egy pohár joghurttal helyettesítem.

Hozzávalók: - 3-4 szem barack
                   - 450 g (nagypoharas) joghurt
                   - 3 evőkanál cukor (ízlés szerint változó)

Elkészítés: elsőként a barackokat meghámozzuk. Egy közepes méretű tálat ajánlok az elkészítéshez, mert botmixer is használatos lesz, miután a barackot nagyobb darabokba vágva a joghurttal és cukorral együtt összemixeljük. Nincs más dolgunk hátra, minthogy az ízesítést tesztelni és pontosítani, majd pohárba töltve elfogyasztani a joghurtot.












(A kép saját készítésű)



Üdv,
Adél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése